S
Snooby
Hoi,
ik wil ook een chatbox op m'n site, en nu wil ik ook die van deze site, JPilot dus. Ik heb het gedownload en ge-extract. Maar wat nu?
Groeten, Peter
ik wil ook een chatbox op m'n site, en nu wil ik ook die van deze site, JPilot dus. Ik heb het gedownload en ge-extract. Maar wat nu?
Groeten, Peter