• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

je zou maar tv willen kijken

Berichten
227
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Weer bagger beeld de stem van holland,moedeloos word je ervan.
Dan maar weer analoog kijken
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :embarassed: :embarassed: :embarassed: :embarassed:
 
Hier bij The Voice of Holland ook gewoon goed beeld op RTL4HD, kijk via IPTV maar het probleem ligt dus in ieder geval niet bij RTL...
 
Het is gewoon K U T na die firmware update. Had zo'n mooi strak beeldje daarvoor.. :(
 
Vorige week wel problemen gezien, maar nu was het gewoon de hele uitzending strak op HD.
 
Het BEELD is hier ook goed(al een dag of 3) maar het geluid hikt om de haverklap >:(
 
Terug
Bovenaan