• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Je opzegging wordt verwerkt

Berichten
2.236
Internet
  1. Odido
  2. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ik heb recentelijk (16/3) mijn extra mediabox ingeleverd bij Ziggo.

Vrijdag kreeg ik een retourdoos van Ziggo met de mededeling dat ze mijn opzegging hadden ontvangen en of ik de media box terug wou sturen.

Even gebeld en het bleek dat kennelijk altijd gebeurd en dat ik er niet acht op moet slaan.

Maar nu staat in "Mijn Ziggo" Je opzegging wordt verwerkt en dat verontrust mij toch enigszins.

Is het werkelijk niet mogelijk om dit goed te verwerken? (Vanochtend stond er "bestelling is verstuurd")

Het wordt wel goed aangegeven in "Mijn Producten" (geen extra mediabox, 8 euro lager abonnement)
 
En nu is mijn ziggo weer terug naar: De bestelling - is onderweg

Bestelling? Welke bestelling?
 
Ik heb zelf een horizon besteld (Ouwe werkt niet meer ) Maar in mijn ziggo van mij staat dat de mediabox al geleverd is terwijl ik nog niks binnen ben. So....


Misschien foutje / bugje in bestelsysteem ofs
 
Terug
Bovenaan