Ik heb recentelijk (16/3) mijn extra mediabox ingeleverd bij Ziggo.
Vrijdag kreeg ik een retourdoos van Ziggo met de mededeling dat ze mijn opzegging hadden ontvangen en of ik de media box terug wou sturen.
Even gebeld en het bleek dat kennelijk altijd gebeurd en dat ik er niet acht op moet slaan.
Maar nu staat in "Mijn Ziggo" Je opzegging wordt verwerkt en dat verontrust mij toch enigszins.
Is het werkelijk niet mogelijk om dit goed te verwerken? (Vanochtend stond er "bestelling is verstuurd")
Het wordt wel goed aangegeven in "Mijn Producten" (geen extra mediabox, 8 euro lager abonnement)
Vrijdag kreeg ik een retourdoos van Ziggo met de mededeling dat ze mijn opzegging hadden ontvangen en of ik de media box terug wou sturen.
Even gebeld en het bleek dat kennelijk altijd gebeurd en dat ik er niet acht op moet slaan.
Maar nu staat in "Mijn Ziggo" Je opzegging wordt verwerkt en dat verontrust mij toch enigszins.
Is het werkelijk niet mogelijk om dit goed te verwerken? (Vanochtend stond er "bestelling is verstuurd")
Het wordt wel goed aangegeven in "Mijn Producten" (geen extra mediabox, 8 euro lager abonnement)