• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Jaar lang gratis Film 1

  • Onderwerp starter Onderwerp starter RuDi1980
  • Startdatum Startdatum
R

RuDi1980

Hoi

Ik zag op upc.nl net dat als je nu een 3 in 1 pakket neemt dat je een jaar lang film 1 mag kijken.
Ik kan alleen geen info vinden over vanaf wanneer tot wanneer die actie geld. Ik heb namelijk net (gisteren) zo'n 3 in 1 pakket besteld en ik heb geen id of ik in aanmerking kom voor die actie.

Weet iemand hoe dit zit?

Update: Heb net de HD gebeld. Blijkt dus een najaars actie te zijn die vandaag is ingegaan. Ik val dus net niet in die regeling omdat ik het pakket dus gisteren heb aangeschaft . :'(
 
als jij hem net hebt aangeschaft dit pakket lijkt mij dat jij er voor in aanmerking komt ?
bel ze anders even op

zou ook eens fijn zijn als ze bestaande klanten een paar maanden gratis laten kijken .
;)
 
RuDi1980 zei:
Hoi

Ik zag op upc.nl net dat als je nu een 3 in 1 pakket neemt dat je een jaar lang film 1 mag kijken.
Ik kan alleen geen info vinden over vanaf wanneer tot wanneer die actie geld. Ik heb namelijk net (gisteren) zo'n 3 in 1 pakket besteld en ik heb geen id of ik in aanmerking kom voor die actie.

Weet iemand hoe dit zit?

Update: Heb net de HD gebeld. Blijkt dus een najaars actie te zijn die vandaag is ingegaan. Ik val dus net niet in die regeling omdat ik het pakket dus gisteren heb aangeschaft . :'(

Gewoon dreigen dat je de hele meuk weer cancelt, dat mag binnen 7 dagen. Meestal worden ze dan toeschietelijker...
 
Nou ik heb de HD gebeld.

Het blijkt dus dat als je op internet je pakketten hebt besteld en je het op een later tijdstip geleverd wil hebben, je de aanvraag niet kan annuleren.

Als je het telefonisch hebt aangevraagd kan het wel. De aanvragen via internet die voor een later tijdstip geactiveerd worden zijn namelijk niet zichtbaar bij de helpdesk.
Dus heb ik nu telefonisch mijn aanvraag gedaan en dan zou ik dus een aantal dagen voor de activatie (15 januari) opnieuw de HD moeten bellen, want dan zou mijn internet bestelling er wel in moeten staan. En dan de HD die laten verwijderen zodat mijn telefonische bestelling actief blijft. Inclusief de 1 jaar lang gratis Film 1 :P ;D

Nou we gaan afwachten of het lukt.
 
aangezien je in Nederland enkele dagen hebt om op een aankoop terug te komen, kun je je eerste aanmelding cancellen.
Vervolgens dan toch weer aanvragen ;-)

contact met helpdesk...ik zou zeker de naam van medewerker vragen en goed noteren.
Je weet nooit....
 
Hallo,

Jammer, ik val ook buiten deze extra aanbieding.
Heb per 16 november ook een 3 in 1 pakket genomen.
Heb op mijn vraag of ik er ook nog voor in aanmerking zou komen een mail terug gehad, dat deze actie alleen ingaat als je aanvraag vanaf 25 november doet.
Dat is toch jammer, als je maar 9 dagen mist >:( :'(
 
Opzeggen die handel en opnieuw nemen. Binnen 7 dagen ná de schriftelijke bevestiging mag je opzeggen. Kortom: dik binnen de tijd!
 
Even een vraagje:

Ik heb nu 3 in 1 pakket.
Waarvan telefoon ....onbeperkt bellen! als ik dat nu naar avond en weekend bellen doe,
is dan ook mogelijk dat ik een jaar lang gratis film 1 krijg??

Groetjes..
 
Nee natuurlijk niet. Ze gaan je toch niet belonen voor een downgrade?
 
25 Nov, hhm, ik ben 23 november overgstapt. Nou zal het me een zorg zijn, Sport1 was ander verhaal geweest.
 
Terug
Bovenaan