R
RuDi1980
Hoi
Ik zag op upc.nl net dat als je nu een 3 in 1 pakket neemt dat je een jaar lang film 1 mag kijken.
Ik kan alleen geen info vinden over vanaf wanneer tot wanneer die actie geld. Ik heb namelijk net (gisteren) zo'n 3 in 1 pakket besteld en ik heb geen id of ik in aanmerking kom voor die actie.
Weet iemand hoe dit zit?
Update: Heb net de HD gebeld. Blijkt dus een najaars actie te zijn die vandaag is ingegaan. Ik val dus net niet in die regeling omdat ik het pakket dus gisteren heb aangeschaft . :'(
Ik zag op upc.nl net dat als je nu een 3 in 1 pakket neemt dat je een jaar lang film 1 mag kijken.
Ik kan alleen geen info vinden over vanaf wanneer tot wanneer die actie geld. Ik heb namelijk net (gisteren) zo'n 3 in 1 pakket besteld en ik heb geen id of ik in aanmerking kom voor die actie.
Weet iemand hoe dit zit?
Update: Heb net de HD gebeld. Blijkt dus een najaars actie te zijn die vandaag is ingegaan. Ik val dus net niet in die regeling omdat ik het pakket dus gisteren heb aangeschaft . :'(


:'(