- Berichten
- 298
Hallo,
Sinds enkele dagen heb ik een probleem.
Vroeger stelde je een reeks opnames van een bepaalde zender/serie in, dor alle aflveringen opnemen te kiezen. Daar zag je verder nooit meer iets van. Het werd netjes opgenomen.
Nu krijg ik elke keer een scherm dat mijn TV vrijwel compleet vult, met de keuze JA/NEE. Dat gaat over de door mij ingestelde opnames, die aanstaande zijn. Als ik niets doe, dan gaat die boodschap wel een keer weg, maar de box neemt niets op. Dit is uitermate hinderlijk, wanneer je veel opnames in de nacht, of als je weg bent hebt ingesteld.
Hoe kan ik dit in vredesnaam uitzetten.
Sinds enkele dagen heb ik een probleem.
Vroeger stelde je een reeks opnames van een bepaalde zender/serie in, dor alle aflveringen opnemen te kiezen. Daar zag je verder nooit meer iets van. Het werd netjes opgenomen.
Nu krijg ik elke keer een scherm dat mijn TV vrijwel compleet vult, met de keuze JA/NEE. Dat gaat over de door mij ingestelde opnames, die aanstaande zijn. Als ik niets doe, dan gaat die boodschap wel een keer weg, maar de box neemt niets op. Dit is uitermate hinderlijk, wanneer je veel opnames in de nacht, of als je weg bent hebt ingesteld.
Hoe kan ik dit in vredesnaam uitzetten.