• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ja/Nee scherm bij geprogrameerde opnames

Berichten
298
Hallo,

Sinds enkele dagen heb ik een probleem.

Vroeger stelde je een reeks opnames van een bepaalde zender/serie in, dor alle aflveringen opnemen te kiezen. Daar zag je verder nooit meer iets van. Het werd netjes opgenomen.

Nu krijg ik elke keer een scherm dat mijn TV vrijwel compleet vult, met de keuze JA/NEE. Dat gaat over de door mij ingestelde opnames, die aanstaande zijn. Als ik niets doe, dan gaat die boodschap wel een keer weg, maar de box neemt niets op. Dit is uitermate hinderlijk, wanneer je veel opnames in de nacht, of als je weg bent hebt ingesteld.

Hoe kan ik dit in vredesnaam uitzetten.
 
Toevallig meer dan 4 opnames tegelijk? En Automatisch schijfbeheer aan?
 
Ze doen regelmatig aan overlap, mijn opnames. Zoals nu, bij The walking death. Ja, automatisch schijfbeheer staat aan. Deze instellingen waren nooit een aanleiding voor dit voor mij compleet nieuwe scherm. Het is ook geen foutje in de box. Het is een volwaardig scherm zoals je die in de Horizonbox ook hebt.
 
Misschien je schijf vol? dat heb ik gehad. Dan vraagt hij of hij zelf ruimte moet maken ja of nee.
 
Ook handig dat je in een oogopslag de gebruikte ruimte en tijd per programma en in z'n totaliteit plus de nog vrije ruimte en tijd (zowel absoluut als in %) kunt zien - niet dus.
 
Terug
Bovenaan