D
droodledd
Hallo Allen,
Ik kan het niet geloven van mezelf, maar speciaal voor dit heb ik me geregistreerd. Niet helemaal waar want ik had ook nog een Cisco EPC3925 vraag.
Helaas kan ik niet in het pilot forum posten, wat eigenlijk de betere plek zou zijn, maar toch.
Echter, wat is de nieuwe ITV2 WAAAAAARDELOOS. ITV1 was niet geweldig, maar STUKKEN beter dan ITV2.
Met dat uit m'n systeem de volgende argumenten.
-Tekst is veel te klein.
-Ontwerp is duidelijk gemaakt op uiterlijk, niet gebruik(ersvriendelijkheid).
-Een gevalletje stijl boven inhoud.
-Navigatie is een draak.
-Altijd die standaard suggesties als eerste selektie.
-Bij series eerst naar een soort pulldown menu om een episode te selekteren, hoe kom je erbij
-Niet konsequent met wat waar te vinden is, geen logische opzet
-Alleen maar navigatie via thumbnails, de oude ITV1 tekst was zo veel simpeler, en logischer.
-Langzaam, naar gevoel langzamer dan ITV1, welke ook al niet snel was.
-Veel meer knoppen drukken nodig om hetzelfde te kunnen doen.
-Vooruit/terug tijdens afspelen werkt matig tot slecht.
-Wie kwam met het slimme idee van percentages inplaats van de meer logische afspeel tijd.
-Af en toe, bij stoppen tijdens afspelen, blijf ik met een zwart scherm, alleen op te lossen door uit en weer in ITV2 te gaan.
-Had ik al geschreven dat navigatie een draak is.
-Wat een draak die navigatie zeg.
Ik kan zo nog wel even doorgaan, maar ik moet toch kwijt dat ik ZWAAR teleurgesteld ben in Ziggo. Het zal wel tijdsdruk van de bobo's achter de bureaus geweest zijn die heeft gezorgd dat dit officieel gereleased is. Echter, er moet nog HEEEEEL veel gebeuren wil dit acceptabel worden, eerder een kompleet redesign.
Groeten,
Ik kan het niet geloven van mezelf, maar speciaal voor dit heb ik me geregistreerd. Niet helemaal waar want ik had ook nog een Cisco EPC3925 vraag.
Helaas kan ik niet in het pilot forum posten, wat eigenlijk de betere plek zou zijn, maar toch.
Echter, wat is de nieuwe ITV2 WAAAAAARDELOOS. ITV1 was niet geweldig, maar STUKKEN beter dan ITV2.
Met dat uit m'n systeem de volgende argumenten.
-Tekst is veel te klein.
-Ontwerp is duidelijk gemaakt op uiterlijk, niet gebruik(ersvriendelijkheid).
-Een gevalletje stijl boven inhoud.
-Navigatie is een draak.
-Altijd die standaard suggesties als eerste selektie.
-Bij series eerst naar een soort pulldown menu om een episode te selekteren, hoe kom je erbij
-Niet konsequent met wat waar te vinden is, geen logische opzet
-Alleen maar navigatie via thumbnails, de oude ITV1 tekst was zo veel simpeler, en logischer.
-Langzaam, naar gevoel langzamer dan ITV1, welke ook al niet snel was.
-Veel meer knoppen drukken nodig om hetzelfde te kunnen doen.
-Vooruit/terug tijdens afspelen werkt matig tot slecht.
-Wie kwam met het slimme idee van percentages inplaats van de meer logische afspeel tijd.
-Af en toe, bij stoppen tijdens afspelen, blijf ik met een zwart scherm, alleen op te lossen door uit en weer in ITV2 te gaan.
-Had ik al geschreven dat navigatie een draak is.
-Wat een draak die navigatie zeg.
Ik kan zo nog wel even doorgaan, maar ik moet toch kwijt dat ik ZWAAR teleurgesteld ben in Ziggo. Het zal wel tijdsdruk van de bobo's achter de bureaus geweest zijn die heeft gezorgd dat dit officieel gereleased is. Echter, er moet nog HEEEEEL veel gebeuren wil dit acceptabel worden, eerder een kompleet redesign.
Groeten,
