• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

ITV?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter stephanie
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
S

stephanie

Gisteren is een nieuwe episode van Downton Abbey begonnen op ITV, een Engelse commerciële zender. Is die zender hier te bekijken via UPC?
 
Nee niet via upc, wel via satelliet.

Die serie werd wel uitgezonden door de publieke omroep, waneer Seizoen2 tezien zou zijn op de npo zenders is niet bekend.
 
Is niet gisteren begonnen hoor, is al de derde aflevering van het tweede seizoen.
Downloaden werkt prima ;)
 
Robert Koopman zei:
Is niet gisteren begonnen hoor, is al de derde aflevering van het tweede seizoen.
Downloaden werkt prima ;)

Hoe doe je dat dan?
 
Is allemaal wat ingewikkeld. Ik wacht rustig tot het op tv komt. Eens zal de tijd komen dat we gewoon alles van Engeland ook hier kunnen zien.
 
Kans dat ITV hier op de kabel komt ooit, is zeer klein. Er zal een overeenkomst moeten worden gesloten en daarbij heeft ITV geen belang.

Vanwege Freesat is de zender ongecodeerd (ook in HD) via 28 graden oost/Astra 2 op te pikken. Een digitale Free to air (HD of SD) decoder en kleine schotelantenne (en vrij zicht op de satelliet uiteraard) volstaan.

Heel ooit zat ITV op sommige kabelnetten. Helaas is dat nooit zoals BBC1/2 gewoontegoed geworden!
 
stephanie zei:
Is allemaal wat ingewikkeld. Ik wacht rustig tot het op tv komt.

Kan ik me voorstellen, het lijkt inderdaad vrij ingewikkeld.
Maar eenmaal weten hoe het precies moet is het een fluitje van een cent, echtwaar! :laugh:
Er gaat een wereld aan series voor je open.
 
inderdaad met spotnet heb je alles in huis.
ff account aanmaken op een usenet server.
die instellingen in spotnet zetten en uitzoeken maar wat je wilt.
klik op downloaden en alles gaat uitzich zelf downloaden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan