S
stephanie
Gisteren is een nieuwe episode van Downton Abbey begonnen op ITV, een Engelse commerciële zender. Is die zender hier te bekijken via UPC?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Robert Koopman zei:Is niet gisteren begonnen hoor, is al de derde aflevering van het tweede seizoen.
Downloaden werkt prima![]()
stephanie zei:Is allemaal wat ingewikkeld. Ik wacht rustig tot het op tv komt.
guppje25 zei:inderdaad met spotnet heb je alles in huis.
