• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

ITV werkt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
J

jeroentje76

Hallo,

Ik heb sinds kort ITV van Ziggo, de eerste vier dagen werkte het helemaal perfect. Nu verschijnt het balkje verbinding in beeld, word het beeld grijs om vervolgens terug naar het televisie beeld te springen, dus geen ITV. Ik heb de ontvanger al een (harde) reset gegeven, teruggezet naar fabrieksinstellingen, zenders opnieuw binnengehaald, andere netwerkkabel geprobeerd, rechtstreeks op het modem (zonder router), draadloos geprobeerd, rechtstreeks op de kabelaansluiting aangesloten, andere coaxkabel geprobeerd, via dhcp geprobeerd, handmatig dns instellen geprobeerd en ik ben alle instellingen minstens drie keer nagelopen. Niets lijkt te werken. De helpdesk kan mij geen antwoord geven. Heeft iemand anders nog een idee wat er aan de hand kan zijn en hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt.
 
Hallo,

Ik heb sinds kort ITV van Ziggo, de eerste vier dagen werkte het helemaal perfect. Nu verschijnt het balkje verbinding in beeld, word het beeld grijs om vervolgens terug naar het televisie beeld te springen, dus geen ITV. Ik heb de ontvanger al een (harde) reset gegeven, teruggezet naar fabrieksinstellingen, zenders opnieuw binnengehaald, andere netwerkkabel geprobeerd, rechtstreeks op het modem (zonder router), draadloos geprobeerd, rechtstreeks op de kabelaansluiting aangesloten, andere coaxkabel geprobeerd, via dhcp geprobeerd, handmatig dns instellen geprobeerd en ik ben alle instellingen minstens drie keer nagelopen. Niets lijkt te werken. De helpdesk kan mij geen antwoord geven. Heeft iemand anders nog een idee wat er aan de hand kan zijn en hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt.

Even het mac adres opgeven dan kan ik in de logs kijken wat er fout gaat
 
Er stond een verkeerde configuratie, dit is aangepast. Het probleem zou hiermee verholpen moeten zijn
 
Er stond een verkeerde configuratie, dit is aangepast. Het probleem zou hiermee verholpen moeten zijn

Nope, nog steeds hetzelfde probleem. Het enige verschil is nu dat hij een stuk sneller terug springt op het televisie beeld. :cry:
 
Herstel, was kennelijk iets te ongeduldig, nu doet ie het ineens wel.:)
 
Hallo,

Ik heb sinds kort ITV van Ziggo, de eerste vier dagen werkte het helemaal perfect. Nu verschijnt het balkje verbinding in beeld, word het beeld grijs om vervolgens terug naar het televisie beeld te springen, dus geen ITV. Ik heb de ontvanger al een (harde) reset gegeven, teruggezet naar fabrieksinstellingen, zenders opnieuw binnengehaald, andere netwerkkabel geprobeerd, rechtstreeks op het modem (zonder router), draadloos geprobeerd, rechtstreeks op de kabelaansluiting aangesloten, andere coaxkabel geprobeerd, via dhcp geprobeerd, handmatig dns instellen geprobeerd en ik ben alle instellingen minstens drie keer nagelopen. Niets lijkt te werken. De helpdesk kan mij geen antwoord geven. Heeft iemand anders nog een idee wat er aan de hand kan zijn en hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt.

Ik heb EXACT hetzelfde probleem. Heel opvallend. Ik heb ook de helpdesk gebeld en die dachten dat het mogelijk met een algemene storing te maken had. Maar die kan ik niet vinden en dit is exact waar ik ook tegenaan loop. Ik heb alle instellingen gereset, WiFi opnieuw ingesteld, modem een hele nacht losgekoppeld, decoder (humax) losgekoppeld. De helpdesk kon alleen maar bedenken dat ik een nieuwe decoder nodig had, maar alleen interactieve TV doet het niet. Als je ook naar mijn Mac adres zou willen kijken, alsjeheelblieft?

DC: D3:21:0A:08:09
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan