B
BadBert
Sinds wij de samsung PVR hebben ondervinden we dat de ITV het vaak niet doet (meer niet dan wel).
Niets wat ik geprobeerd heb (ook met medewerker Ziggo aan de telefoon) helpt, en heel soms doet hij het dan ineens wel.
Ik krijg de melding (volgens mij ITV-001) "Controleer internet verbinding".
nou die heb ik 100x gecontroleerd, die werkt gewoon perfect. (rechtstreeks met ethernet kabel aangesloten)
ook bij de netwerk instellingen staat alles gewoon ingevuld (staat op automatisch, zoals alle apparaten in mijn netwerk), de PVR krijgt ook gewoon een IP adres, dcp staat ingevuld etc etc etc.
verder werken ALLE apparaten in huis prima, zowel wired als wireless.
wie helpt? Want dit is gewoon frustrerend!
Niets wat ik geprobeerd heb (ook met medewerker Ziggo aan de telefoon) helpt, en heel soms doet hij het dan ineens wel.
Ik krijg de melding (volgens mij ITV-001) "Controleer internet verbinding".
nou die heb ik 100x gecontroleerd, die werkt gewoon perfect. (rechtstreeks met ethernet kabel aangesloten)
ook bij de netwerk instellingen staat alles gewoon ingevuld (staat op automatisch, zoals alle apparaten in mijn netwerk), de PVR krijgt ook gewoon een IP adres, dcp staat ingevuld etc etc etc.
verder werken ALLE apparaten in huis prima, zowel wired als wireless.
wie helpt? Want dit is gewoon frustrerend!