ITV probleem "controleer internet verbinding"

Status
Niet open voor verdere reacties.
B

BadBert

Sinds wij de samsung PVR hebben ondervinden we dat de ITV het vaak niet doet (meer niet dan wel).

Niets wat ik geprobeerd heb (ook met medewerker Ziggo aan de telefoon) helpt, en heel soms doet hij het dan ineens wel.

Ik krijg de melding (volgens mij ITV-001) "Controleer internet verbinding".

nou die heb ik 100x gecontroleerd, die werkt gewoon perfect. (rechtstreeks met ethernet kabel aangesloten)

ook bij de netwerk instellingen staat alles gewoon ingevuld (staat op automatisch, zoals alle apparaten in mijn netwerk), de PVR krijgt ook gewoon een IP adres, dcp staat ingevuld etc etc etc.

verder werken ALLE apparaten in huis prima, zowel wired als wireless.

wie helpt? Want dit is gewoon frustrerend!
 
Gisteren deed ie et, en vandaag weer niet meer..... Lekker handig.

Andere kabel al geprobeerd, andere router.... Niets helpt.

Wie weet overigens waar ik de 500 films en 50 series kan vinden die ik als tv extra abonnee "cadeau" zou hebben gekregen voor et komende jaar, aldus een mail van ziggo?
 
Buiten de stroperige interface van de ontvanger kun je het aanbod ook vinden op ziggo.tv, of anders met de TV app. Meestal bestaat het gratis aanbod uit wat oudere films en (te vaak) in SD, maar soms zit er wel eens iets aardigs tussen.
 
Volgens de mail zouden het 500 films zijn.... Ik zie maar 6 gratis films!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan