iTV-004 error

Status
Niet open voor verdere reacties.
J

Jackb

Gisteren upgrade uitgevoerd. Daarna werkte alles prima.

Als ik nu naar Interactieve diensten ga krijg ik:
iTV-004 "Controleer uw internet verbinding en probeer het nogmaals".

Als ik dan op de I knop druk krijg ik: "STB in unable to resolve the host mentioned in the description".

Na een power-down van de STB werkt het nog steeds niet.
Lijkt me een bug...

#edit#
Na wat zoeken op het forum kwam ik er achter dat het waarschijnlijk een DHCP probleem is. Dus heb ik een vast ip-adres ingesteld en nu werkt het weer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
dit probleem wordt verder onderzocht door samsung
 
onder analyse

Beste JAckb,

I heb je bericht gedeeld met ons projectteam voor verdere analyse.

Met vriendelijke groet,

Team Samsung STB
 
Ik had deze fout ook... En gisteren niet.(na installatie)
Oplossing was de router uit zetten en weer aan. (Linksys N router)

Verder loopt het programma soms vast. Al 2x gehad bij opstarten;
Ik zie dan uitgelicht, maar kan niet bewegen met mijn cursor.
Dan moet ik de pvr uit/aan zetten.

Wel al 2 films geprobeerd, geen hickups en werkte prima.

Gr,
Maurice
P.S. wel super van jullie (samsung/Ziggo). Ik had niet verwacht dat de 7140 interactief zou worden.
 
Ik had deze fout ook... En gisteren niet.(na installatie)
Oplossing was de router uit zetten en weer aan. (Linksys N router)

Verder loopt het programma soms vast. Al 2x gehad bij opstarten;
Ik zie dan uitgelicht, maar kan niet bewegen met mijn cursor.
Dan moet ik de pvr uit/aan zetten.

Wel al 2 films geprobeerd, geen hickups en werkte prima.

Gr,
Maurice
P.S. wel super van jullie (samsung/ziggo). Ik had niet verwacht dat de 7140 interactief zou worden.

Klopt ik heb ook al een paar gehad dat het vast liep in het interactieve menu.
1 keer moest ik de STB uitzetten. De andere keren kon ik via de rode knop er uit en dan er weer in.
 
Is goed, moet ik de STB weer op DHCP zetten of maar zo laten staan?

Ik stuur je een PM met vragen van ons projectteam. Tevens zal ik ook mijn persoonlijke dat meegeven zodat we ook eventueel telefonisch contact kunnen hebben.

Met vriendelijke groet,

Team Samsung STB
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan