• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

iTunes

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Rico
  • Startdatum Startdatum
R

Rico

Voor degene die Doug's AppleScripts voor iTunes nog niet kennen, een aanrader!
Duizenden gratis scripts om je iTunes bibliotheek te perfectioneren.

Let op iTunes scripts werken alleen op een MAC.

https://dougscripts.com/itunes/
 
Terug
Bovenaan