• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

iTunes thuisdeling valt weg bij verbinding via 2,4 AP van Horizon

  • Onderwerp starter Onderwerp starter rondol1
  • Startdatum Startdatum
R

rondol1

De titel zegt het al, wanneer ik mijn draadloze verbinding laat lopen via het AP van de Horizon valt na verloop van tijd de thuisdeling van iTunes weg.

Als ik een het AP van de HB uitschakel een een ander AP (dus geen router!) aan een LAN poort hang en daar verbinding mee maken, draait alles rock solid. Zelfde SSID, WPA2 key, kanaal, etc.

Er is dus ergens een verschil tussen de twee AP's dat ik niet duidelijk krijg.
Ik heb dus wel een praktische oplossing, maar mooier zou ik het vinden als ik een oorzaak/oplossing kon vinden zodat ik de HB weer in kan zetten waarvoor het bedoeld is. Scheelt toch weer een apparaatje in de meterkast.
 
Ik heb inmiddels van alles gelezen over andere Apple "problemen" in combinatie met het HB accesspoint. Kennelijk is erg geen of uiterst gammele ondersteuning voor Bonjour. Jammer, ik blijf dan maar m'n extra accesspoint gebruiken.
 
Terug
Bovenaan