• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

istallatie horizon

  • Onderwerp starter Onderwerp starter pijl en boog
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
P

pijl en boog

heb vanmiddag de horizon mediabox gekregen. Installatie lukt niet echt. Blijft maar scannen, tot 50%, en dan beginnt ie weer bij welkom.
 
Kijk eens in: Horizon - Ervaringen zelf installeren
Als ik mij goed herinner hadden meer mensen dat probleem en was de oplossing om de box met de schakelaar achterop de zaak een keertje uit te zetten en weer aan.

Verdere vragen en berichten over de installatie in dat topic aub.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan