In mijn Cisco EPC3925 heb ik een aantal poorten open gezet voor het van buitenaf benaderen van enkele services op mijn Synology NAS. Dit draait al jaren zonder problemen.
Sinds gisteren lukt het echter niet meer om services op poort 80 te benaderen (wel intern op LAN, niet extern). Andere poorten werken nog wel.
Ik vermoed dat dit komt doordat verkeer op poort 80 naar de router wordt geleid in plaats van naar de NAS. Uiteraard heb ik niks gewijzigd in de portforwarding rules, dus ik vermoed dat er (door een update??) iets gebeurd is met de opties voor remote management van de router. Echter, in het modem op de tab 'Administration' is de sectie 'Remote Access' niet beschikbaar (volledig weggehaald).
Iemand enig idee?
Sinds gisteren lukt het echter niet meer om services op poort 80 te benaderen (wel intern op LAN, niet extern). Andere poorten werken nog wel.
Ik vermoed dat dit komt doordat verkeer op poort 80 naar de router wordt geleid in plaats van naar de NAS. Uiteraard heb ik niks gewijzigd in de portforwarding rules, dus ik vermoed dat er (door een update??) iets gebeurd is met de opties voor remote management van de router. Echter, in het modem op de tab 'Administration' is de sectie 'Remote Access' niet beschikbaar (volledig weggehaald).
Iemand enig idee?