Mijn laptop met Windows 8.1 is heel erg traag geworden door Ziggo internetbeveiliging F-secure. Na opstarten eerste kwartier 100% schijfbezetting.
Voorlopig F-secure vewijdert omdat het niet meer werkbaar was.
Weet iemand waarom F-secure zo schijfintensief is? Of is er iets aan te doen?
JeWe
Voorlopig F-secure vewijdert omdat het niet meer werkbaar was.
Weet iemand waarom F-secure zo schijfintensief is? Of is er iets aan te doen?
JeWe