Is het verzenden van bijlages mogelijk?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
1.053
Volgens de FAQ van dit forum is het mogelijk bijlages te versturen. Als ik bij mijn instellingen kijk, dan is het niet mogelijk. Is het nu wel of niet mogelijk is dus mijn vraag.

Ik heb deze vraag ook al twee keer via "contact" gevraagd, maar het blijft erg stil........
 
Is wel eens eerder gevraagd: [post=348186]foto bijvoegen[/post]. Tenzij er iets is gewijzigd qua hosting zal het antwoord wel nee worden.
 
Dank voor je reply.

Dat argument van de hoeveelheid ruimte die het zou vergen vind ik wel erg vergezocht. Met de huidige prijzen van harde schijven kan dat toch nooit een probleem zijn. Als de moderators nog een harde schijf zoeken moeten ze het maar zeggen :thankyou:.
 
Dank voor je reply.

Dat argument van de hoeveelheid ruimte die het zou vergen vind ik wel erg vergezocht. Met de huidige prijzen van harde schijven kan dat toch nooit een probleem zijn. Als de moderators nog een harde schijf zoeken moeten ze het maar zeggen :thankyou:.

Gaat niet zo zeer om de harddisk ruimte, hoewel die ook niet onbeperkt is op een server zoals we die gebruiken. Maar vooral de database grootte en de grootte van de backups. Er zijn voldoende manieren om plaatjes en andere bestanden te plaatsen en te linken via externe servers of je eigen homespace in forumberichten. Tevens lopen we dan niet de kans dat er bestanden op onze server komen te staan die daar op grond van copyright issues niet mogen staan.

Wat had je trouwens willen attachen wat niet 'extern' kan ? Misschien is er een oplossing te bedenken namelijk.
 
Ik ben bezig een stuk te schrijven over IPv6, hoe het in elkaar steekt en hoe je het thuis zult gaan gebruiken. Het zal een pdf bestand worden van enkele pagina's.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan