• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Is het toeval??? wie herkent het verhaal?

Berichten
680
Zoals ik in de topictitel al schreef: Het zal wel toeval zijn maar toch wil ik dit voorval hier melden met de vraag: Zijn er meer mensen die dit herkennen?

Vorige week woensdag een upgrade gedaan van het alles in 1 pakket met 25 bps/1,5 Mbps naar het nieuwe pakket met 50 Mbps/2,5 Mbps.
Kreeg een nieuw modem toegestuurd ( Thomson TWG870 ) want mijn Thomson TWG840 kon de snelheid niet aan aldus de jongeman van telefoontje 2. De juffrouw van telefoontje 1 zei dat ik geen nieuw modem kreeg en dat binnen 24-48 uur de omzetting op afstand gedaan zou zijn.

Afijn, modem wil niet online, telefoon doet het niet, uiteindelijk modem wel online maar met snelheid van 6-7mbps, telefoon doet het nog steeds niet dus uiteindelijk........een afspraak gemaakt dat er een monteur zou langskomen. Zonder kosten, want het viel onder installatie garantie.

Een uur na het maken van de afspraak loopt hier de hele zaak als een zonnetje. Volle snelheid en telefoon doet het ook prima. Ik wacht nog drie dagen..je weet maar nooit..... maar het modem blijft het goed doen. Uiteindelijk een dag voordat hij zou komen de monteur dus maar weer afgebeld.

Een uur na het afbellen........stort de hele zaak weer in...geen telefoon en een snelheid van maar 300Kbps als er al internet was. Na een dag klooien met stekker eruit, coax los, modem resetten vanmiddag toch maar weer een hernieuwde afspraak gemaakt voor een monteur en............een uur na de afspraak loopt het weer als een trein.

Afspraak is pas volgende week woensdag maar ik durf hem eigenlijk niet goed af te zeggen.....stort de hele zaak weer in als ik dat doe.

Zoals gezegd: Het zal wel toeval zijn maar misschien herkennen meer mensen dit bizar voorval.
 
Ha die Feertje,

Als je het forum naleest is dit redelijk herkenbaar. Het is vaak een kosten baten analyse die jezelf moet maken. Ben je er redelijk van overtuigd dat bij jou thuis de zaak in orde is, laat maar komen.

In het andere geval, het zou je wat kunnen kosten...
 
Hi Tsaar... long time no see ;)

Hier is alles ok ......zeker weten.
Heb nog expliciet gevraagd of het onder installatie garantie viel dus zonder kosten voor mij en dat was zo.
Vind het nog steeds een maf verhaal.
Nu lolpt het weer als een zonnetje....zo lang het duurt.
 
:laugh: :laugh: :laugh:

Ik begin het al een beetje te leren.

dva kraat pivo...zou ik zeggen
 
Terug
Bovenaan