- Berichten
- 885
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Vandaag heb ik een brief ontvangen met de (alweer) een nieuwe zenderindeling per 9 januari.
Het lijkt erop dat ik in eerste instantie een paar Euro goedkoper uit ben.
Blijken ze de (bij ons) populaire zender 101TV uit het basispakket te hebben gehaald en kan je deze alleen nog maar krijgen door een Totaalpakket te nemen. :evil: = 6 Euro per maand meer.
Verder spreken ze in de brief dat er in het basis- en standaardpakket nieuwe zenders zijn toegevoegd. Totaal zijn het er 3 minder !!
Ook lijkt het mooi dat de 1,95 Euro per maand voor het Digitale Basis Pakket is verdwenen en dat je deze samen met het Digitale Standaard Pakket voor 15,90 Euro gaat ontvangen, maar Medio 2008 wordt deze vervangen door een basisbijdrage voor smartcards....
Ik ben bang dat het weer een nieuwe teleurstelling gaat worden.
Overigens een fijn 2008 !!
Eric
Het lijkt erop dat ik in eerste instantie een paar Euro goedkoper uit ben.
Blijken ze de (bij ons) populaire zender 101TV uit het basispakket te hebben gehaald en kan je deze alleen nog maar krijgen door een Totaalpakket te nemen. :evil: = 6 Euro per maand meer.
Verder spreken ze in de brief dat er in het basis- en standaardpakket nieuwe zenders zijn toegevoegd. Totaal zijn het er 3 minder !!
Ook lijkt het mooi dat de 1,95 Euro per maand voor het Digitale Basis Pakket is verdwenen en dat je deze samen met het Digitale Standaard Pakket voor 15,90 Euro gaat ontvangen, maar Medio 2008 wordt deze vervangen door een basisbijdrage voor smartcards....
Ik ben bang dat het weer een nieuwe teleurstelling gaat worden.
Overigens een fijn 2008 !!
Eric
? AL JAZEERA !!!!!! De Arabische versie !!!!!!! Mag ik het ff niet begrijpen