R
RdP
Ik heb me eigenlijk afzijdig gehouden van de Cisco 8455, omdat ik al ruim 2 jaar het ene na het andere debacle met digitale ontvangers heb meegemaakt, nu ik de i9200c heb is het overigens (op afentoe een reboot na, wat sinds de aatste update van 2 weken geleden ook over lijkt te zijn) een stuk beter. Maar ik heb een jaar lopen rommelen met de Siemens M750c en ook met de Samsungs was het pas na de 1e firmware update een beetje te doen. Toch ben ik groot voorstander van digitale TV en er zijn voor mij nog steeds meer voordelen dan nadelen.
Nu ben ik op korte termijn van plan een nieuwe full HD TV te kopen en wil dan ook meteen een HD ontvanger gaan gebruiken. Om 2 redenen:
1. Ondanks het kleine aanbod, vindt ik het toch leuk om dan ook de TV volledig uit te nutten.
2. Mijn nieuwe TV, die ik op het oog heb, heeft geen scart aansluiting die te gebruiken is als de TV plat aan de muur komt te hangen (en dat is de bedoeling) De HDMI aansluiting zijn wel op een nette manier in de TV verwerkt. Ik ben dus genoodzaakt om mijn DVB-c ontvanger via HDMI aan te sluiten.
Nu was ik gewend aan de mogelijkheden van de Humax i9200c en wil die minimaal ook in de HD ontvanger. En dan heb ik het vooral over timeshifting en opname mogelijkheden. Op interactieve TV zit ik overigens niet te wachten. De enige mogelijkheid op dit moment is dan de Cisco.
Is dit aan te raden of kom ik val ik vwb gebruik en problemen dan weer terug in de tijd?
Is er al een firmware update geweest?
Graag wat commentaar en reactie van gebruikers...
Alvast bedankt,
RdP
Nu ben ik op korte termijn van plan een nieuwe full HD TV te kopen en wil dan ook meteen een HD ontvanger gaan gebruiken. Om 2 redenen:
1. Ondanks het kleine aanbod, vindt ik het toch leuk om dan ook de TV volledig uit te nutten.
2. Mijn nieuwe TV, die ik op het oog heb, heeft geen scart aansluiting die te gebruiken is als de TV plat aan de muur komt te hangen (en dat is de bedoeling) De HDMI aansluiting zijn wel op een nette manier in de TV verwerkt. Ik ben dus genoodzaakt om mijn DVB-c ontvanger via HDMI aan te sluiten.
Nu was ik gewend aan de mogelijkheden van de Humax i9200c en wil die minimaal ook in de HD ontvanger. En dan heb ik het vooral over timeshifting en opname mogelijkheden. Op interactieve TV zit ik overigens niet te wachten. De enige mogelijkheid op dit moment is dan de Cisco.
Is dit aan te raden of kom ik val ik vwb gebruik en problemen dan weer terug in de tijd?
Is er al een firmware update geweest?
Graag wat commentaar en reactie van gebruikers...
Alvast bedankt,
RdP