K
koos_hopeloos
mijn vrouw wil heel veel series volgen en dat kan goed met een HD-DVR want daar kan je 2 en als je niet via de box kijkt zelfs 3 programma's tegelijk worden opgenomen, daarvoor hulde maar als ik opnames wil instellen gebeurt het dat ze vaak niet in te stellen zijn want als je alles handmatig hebt ingevoerd zie je hem daarna niet staan tussen de geplande opnames. mijn vraag is dus is het aantal op te nemen programma's beperkt?