B
bullish
Sinds enige tijd heb ik problemen met toegang tot internet. En dan alleen als ik draadloos contact zoek. Via UTP verbinding met de router gaat het prima. Draadloos is het contact met de router en de daar aan gekoppelde HD's ok prima. Ik krijg wel contact met de homepage maar daarna lijkt het wel of ik via een 14.4 modem contact maak. Het probleem wat hij aangeeft in IE 8 is: IS filter callout. Verder klikken geeft een probleem met de DNS maar die heb ik gewijzigd. Ik heb F-secure van Ziggo, Z3 abo, alles draadloos Linksys N en bedraad via UTP. Uitschakelen adapters werkt niet, uitschakelen firewal werkt niet. alle beveiliging eraf, werkt niet. Dus wie?:?
Just to rule things out!