A
axe
Sinds gister heb ik geen internet meer, als ik een pagina opvraag kom ik in het aanmeld scherm van Chello. Dus ik vul m'n gegevens in en krijg de melding "Gebruiker niet bekend of wachtwoord onjuist", nog een keer proberen en weer niet. Aangezien dit al eens eerder is voorgekomen dacht ik ik wacht tot morgen en probeer het dan weer. Vanmorgen nog steeds hetzelfde probleem dus ik denk ik bel wel vanaf m'n werk. Op m'n werk probeer ik wat gegevens door te sturen naar m'n chello mail adres maar tot m'n grote verbazing bounced m'n mailtje met de melding dat dat adres niet bestaat? Ik chello bellen word er verteld dat ik ben afgesloten, sorry 
-Ja meneer, u heeft een achterstand in betaling dus u bent afgesloten.
Welke achterstand heb ik dan?
-De factuur van vorige maand meneer.
Die factuur heb ik al betaald.
-Volgens onze administratie niet dus u bent afgesloten.
Is het dan niet handig als u een herrinering stuurt in plaats van meteen over gaan tot afsluiting?
-Als u niet afgesloten wilt worden moet u op tijd de rekening betalen.
Is dit tegenwoordig de normale gang van zaken bij chello?
Geen waarchuwing maar gewoon afsluiten? En dan nog wel bij een betalings-achterstand van 1 maand.

-Ja meneer, u heeft een achterstand in betaling dus u bent afgesloten.
Welke achterstand heb ik dan?
-De factuur van vorige maand meneer.
Die factuur heb ik al betaald.
-Volgens onze administratie niet dus u bent afgesloten.
Is het dan niet handig als u een herrinering stuurt in plaats van meteen over gaan tot afsluiting?
-Als u niet afgesloten wilt worden moet u op tijd de rekening betalen.
Is dit tegenwoordig de normale gang van zaken bij chello?
Geen waarchuwing maar gewoon afsluiten? En dan nog wel bij een betalings-achterstand van 1 maand.