M
MauritsK
Gisteren werkte bij mij de mediabox niet meer. Ik de helpdesk gebeld en vond deze een stuk beter dan vorig jaar toen ik problemen had. De volgende punten waren verbeterd.
Ik heb minder dan 1 minuut in de wacht gestaan.
Er werd als eerste exuses gemaakt voor eventuele last die ik had ondervonden.
Niet gezeur dat ik alle bekabeling moest gaan controleren/mediabox herstarten.
Erg behulpzaam en binnen 2 dagen komt monteur met nieuwe mediabox om alles te installeren.
Is dit toevallig bij mij geluk of is de helpdesk echt verbeterd
Ik heb minder dan 1 minuut in de wacht gestaan.
Er werd als eerste exuses gemaakt voor eventuele last die ik had ondervonden.
Niet gezeur dat ik alle bekabeling moest gaan controleren/mediabox herstarten.
Erg behulpzaam en binnen 2 dagen komt monteur met nieuwe mediabox om alles te installeren.
Is dit toevallig bij mij geluk of is de helpdesk echt verbeterd
