• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Is de Thomson TWG870 uit de nieuwe pakket(en) verdwenen ?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter ron65
  • Startdatum Startdatum
R

ron65

Is de Thomson TWG870 uit de nieuwe pakket(en) verdwenen ?
Ik zie hem er niet meer bij staan bij draadloos optie kan enkel nog kiezen voor de Sitecom WL-351
 
ron65 zei:
Is de Thomson TWG870 uit de nieuwe pakket(en) verdwenen ?
Ik zie hem er niet meer bij staan bij draadloos optie kan enkel nog kiezen voor de Sitecom WL-351
dat lijkt me niet anders vragen ze voor draadloos niet of je de Sitecom WL-351 wil aanvinken lijkt me sterk dat je ze dan alle 2 krijg .
 
Dit was mij idd al opgevallen, je kan de router als optie erbij nemen. Dan zal je niet ook die modem/router krijgen lijkt mij.
Wellicht door de negatieve reakties op dit forum en klanten die de HD plat bellen met problemen dat de twg870 uitgefaseerd word?
 
Behalve dat die interface bagger is, en ik liever tomato firmware erop heb ..

ik heb net 120mbit gekregen en zat deze modem/router gateway by. en werkt verder prima. tot nu toe dan ;)
 
Terug
Bovenaan