- Berichten
- 1.384
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Ik probeer een serie die wekelijks wordt uitgezonden te programmeren voor opname. Ik meen mij te herinneren dat voorheen de mogelijkheid bestond om bij het programmeren van de opname te kiezen voor een éénmalige opname of voor opname van de hele serie (bijv. dagelijks, wekelijks etc.). Ik kan die mogelijk echter niet meer terugvinden. Weet iemand hoe dit precies zit?
