• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Irritante RTL "Programma Gemist" symbool

  • Onderwerp starter Onderwerp starter moonwalk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

moonwalk

Sinds enige dagen krijg ik bij surfen van rtl zenders rechtsboven een irritant rtl programma gemist logo te zien met rode knop wat pas na ca 10 seconden verdwijnt.

ik heb gelezen dat rtl programma gemist op 5 nov bij upc is ingedeeld, maar ik kan mij niet herinneren dat upc gevraagd heeft of dit logo in beeld mag komen.

wie o wie helpt mij om dit vreselijk irritante logo te verwijderen?

dank
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan