Sinds kort heb ik last van een irritante toon (zeg maar brom) met m'n Thomson DVR. Het is overduidelijk de harde schijf. En je hoort em constant, zelf als je niks aan het opnemen of afspelen bent via de DVR.
Is dit een bekend probleem en kun je de box hiervoor omruilen? Of moet ie er echt definitief mee ophouden?
Is dit een bekend probleem en kun je de box hiervoor omruilen? Of moet ie er echt definitief mee ophouden?

