M
MK
Vanmiddag belde er iemand van UPC om ons wat te verkopen. Toevallig waren we al van plan om UPC telefonie aan te schaffen, dus dat kwam goed uit. Er moesten een boel gegevens geraadpleegd worden door de UPC medewerker op het interne UPC netwerk. Wat gebeurde er nou: de pc van de UPC medewerker bleef steeds hangen, omdat er te veel mensen van het callcenter op zaten. Vond ik wel lachen dat ze klanten supersnel internet beloven maar blijkbaar heeft UPC in hun interne netwerk zelfs nog capaciteitsproblemen :'(. Op een gegeven moment is de medewerker maar even gaan kijken of er iets aan het probleem gedaan kon worden maar het was nog steeds niet opgelost. Herkennen we hier iets in? 
Bam haje MK
-ps Ik zit UPC hier niet echt af te kraken, ik vond het alleen wel grappig. Ik ben heel erg tevreden over de service en snelheid van Chello.

Bam haje MK
-ps Ik zit UPC hier niet echt af te kraken, ik vond het alleen wel grappig. Ik ben heel erg tevreden over de service en snelheid van Chello.