• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Irc vs traffic shaping

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Flasschuit
  • Startdatum Startdatum
F

Flasschuit

Ik zit nog wel eens op irc , op wat? zullen sommigen waarschijnlijk denken lol, en de uploadspeed is daar dramatisch als je niet op een netwerk zit dat ssl connecties ondersteunt.
Is er een mogelijkheid om , via een proxy of zo , al je uitgaande verkeer te maskeren middels ssl zodat je geen last meer hebt van traffic shaping?
 
problemen via IRC waren er inderdaad eerder wel tijdens het trafficshapen, SSL was dan inderdaad de enigste oplossing ,
moet alleen wel zeggen dat de laatste paar maanden ik gewoon weer fullspeed op irc zit ZONDER ssl,
dus kan me aansluiten bij bovenstaande post dat ze inderdaad gestopt zijn met trafficshaping,

e.e.a hangt ook samen met de snelheid van de bots natuurlijk! bij de ene haal je gerust meer dan 1 MB/s bij de andere nou eenmaal niet,

vervelend maar niets anders

maar je hebt het over upload? upload je daar zelf via DCC of bedoel je downloaden van de bots ?
 
Terug
Bovenaan