• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

IPV6

  • Onderwerp starter Onderwerp starter atomos
  • Startdatum Startdatum
A

atomos

Sinds vanmiddag 29-05-2006 heb ik geen IPV6 verbinding meer met newszilla6. xs4all :'(
met zowel telnet, ping en tracert is er ook geen verbinding te maken >:D
volgens de beheerder is de NNTP server wel online. ik kan wel IPV6 verbindingen leggen met andere IPV6 http servers. ???
heeft iemand anders er ook last van of heeft iemand anders een idee ??
de host is een winddoos machine

Gr. Atomos
 
ik heb verder weinig verstand van verbindingen en dergelijke, maar de reden zou kunnen zijn is dat er vanmiddag eventjes een stroomstoring heeft voorgevallen. en daardoor lag er van alles uit de lucht.
dat zou het kunnen zijn...
 
wel een beetje laat met reageeren maar je had gelijk. de oorzaak was een stroomstoring in A'dam.
een IPV6 server lag er uit

de boel draaid weer..

thanks. Atomos
 
Terug
Bovenaan