S
snas
Die nieuwe horizon box zit rechtstreeks op de coax, er zijn geen andere routers etc verbonden.
als ik via tunnelbroker.net een ipv6 tunnel aanmaak vanuit mijn laptop, komt het signaal niet door. de router (horizon box) blokkeerd (lijk) protocol 41. ik krijg de firewall ook niet getweaked zodat dit wel kan.
via mijn vorige modem/router oplossing werkte dit wel.
heeft iemand dit al aan de gang gekregen?
als ik via tunnelbroker.net een ipv6 tunnel aanmaak vanuit mijn laptop, komt het signaal niet door. de router (horizon box) blokkeerd (lijk) protocol 41. ik krijg de firewall ook niet getweaked zodat dit wel kan.
via mijn vorige modem/router oplossing werkte dit wel.
heeft iemand dit al aan de gang gekregen?
