A
Apple740
Ik zie net op m'n iPhone dat de iPhone browser weer geactiveerd is op dit forum. Helemaal top, op 1 dingetje na: als je een topic aanklikt die bijv. 16 pagina's heeft dan kom je op pagina 1 van het topic terecht. Wil je echter naar de laatste pagina, wat logisch is als je de nieuwste berichten wilt lezen, dan moet je eerst 16 keer op "next" klikken. Dat schiet niet op natuurlijk.
Of zie ik een eenvoudige pagina browser over het hoofd?
Of zie ik een eenvoudige pagina browser over het hoofd?
