Iphone/Ipad verstuurt geen mail

Status
Niet open voor verdere reacties.
D

Dientje45

Sinds enkele dagen verstuurt mijn iphone en ipad geen mails meer, ontvangen lukt nog wel.
Gisteren ca 50 minuten met Ziggo hulplijn gebeld, alle instellingen stap voor stap doorgenomen, maar verstuurd nog geen mail.
Ziggo gaf aan dat ik beter naar Apple store kon gaan, omdat daar het probleem zou liggen, maar dat gaat natuurlijk helemaal nergens over!
Vorige week had ik dit probleem nog niet met dezelfde apparaten.

Iemand enig idee of herkent dit probleem ?
 
Is misschien erg voor de hand maar
https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/e-mail/imap/instellen-ipad/

Hiermee zou het gewoon moeten werken.

Werkt dat niet check dezelfde instellingen op Pc/Laptop.
Werkt het dan wel dan zit het probleem in de iPad zelf.
iPad een keer uitzetten en weer aan
Account eens verwijderen op de iPad en dan opnieuw aanmaken.

Werkt het op Pc/Laptop ook niet dan en kun je Webmail eens proberen of het daarmee wel lukt.

En vermeld ook bij dit soort problemen altijd of je een foutmelding krijgt en zo ja wat de melding is.

Gebruik je Pop/SMTP of IMAP/SMTP
Heb je voor de zekerheid je modem ook al 1 minuut van de stroom gehaald. Soms lost dit vreemde problemen op.
 
Bedankt voor je snelle reactie !
Had al je genoemde stappen al doorlopen en uiteindelijk wederom een poging gewaagd met de hulplijn van Ziggo.
Deze week merkte ik al dat ik via webmail geen mails kon verzenden, in het vorige gesprek werd ik echter "afgescheept" met het verhaal dat dit een storing is momenteel en niets met mijn probleem te maken kon hebben (hoe dom kon ik zijn....)
Vandaag had ik iemand anders aan de lijn en na enige overtuigingskracht is hij toch naar dit probleem gaan kijken en bleek dat mijn mail was geblokkeerd omdat "derden" geprobeerd hadden om via mijn adres spam te versturen.
Nieuw wachtwoord aangepast en probleem opgelost............
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan