S
samsunglcd
Hallo.
Ik heb Ios6 op mijn Iphone 4 gezet en kan nu geen verbinding mogelijk maken met mijn HB. Hij vind de HB wel, maar zegt dat er geen verbinding mogelijk is. Nu maak ik wel verbinding met een externe router aangesloten op de HB, maar dit is eigenlijk een beetje overdreven.
UPC helpdesk wist geen oplossing, gaf de Iphone de schuld. Wie kan mij uitleggen in normaal nederlands, dus geen moeilijke termen, hoe dit op te lossen?
Ik weet wel hoe ik in mijn HB kom met IPadres, maar weet niet wat ik moet wijzigen.
Dank voor alle hulp alvast.
Alex
Ik heb Ios6 op mijn Iphone 4 gezet en kan nu geen verbinding mogelijk maken met mijn HB. Hij vind de HB wel, maar zegt dat er geen verbinding mogelijk is. Nu maak ik wel verbinding met een externe router aangesloten op de HB, maar dit is eigenlijk een beetje overdreven.
UPC helpdesk wist geen oplossing, gaf de Iphone de schuld. Wie kan mij uitleggen in normaal nederlands, dus geen moeilijke termen, hoe dit op te lossen?
Ik weet wel hoe ik in mijn HB kom met IPadres, maar weet niet wat ik moet wijzigen.
Dank voor alle hulp alvast.
Alex