D
dms2992
Vanavond een IPcam aan het modem gekoppeld.
Via een browser kan ik, met het IP adres van de camera, beelden bekijken.
Alleen vraag ik mij nu af, hoe ik van buiten (bijvoorbeeld GSM) ook de IPcam kan benaderen.
Ik heb geen server of PC als server geïnstalleerd.
Hoe kan ik e.e.a. instellen zodat alles een beetje veilig kan worden benaderd?
Graag iemand die mij daarmee kan helpen.
MVG
André
Via een browser kan ik, met het IP adres van de camera, beelden bekijken.
Alleen vraag ik mij nu af, hoe ik van buiten (bijvoorbeeld GSM) ook de IPcam kan benaderen.
Ik heb geen server of PC als server geïnstalleerd.
Hoe kan ik e.e.a. instellen zodat alles een beetje veilig kan worden benaderd?
Graag iemand die mij daarmee kan helpen.
MVG
André