Hallo allemaal,
Gisteravond was het opeens gebeurd met mijn internetverbinding van mijn laptop.
Zag dat het ipadres 169 was en ben opnieuw opgestart en heb mijn Com21 modem aan- en uitgedaan, firewall uitgezet.
Hielp niet ...
Mijn laptop boven opgestart, precies hetzelfde probleem.
Helpdesk gebeld, het zou aan mij liggen, er was geen storing.
Ik zei tegen ze dat bij de (testservice) postcode-check van Chello zelf de downloadsnelheid in mijn postcodegebied bij de 1MB test maar 296.2 Kbit/sec is en dus best brak.
Vonden ze zelf ook wel wat sloom, maar wisten nergens van verder.
Ik heb de hele dag gisteren geen problemen gehad (behalve de brakke snelheid dan) en opeens was het gedaan met mijn verbinding.
Mijn 2 laptops hangen rechtstreeks aan een hub maar heb ze nooit alletwee tegelijk aan.
Ik toch denken dat het aan de kabels en/of hub lag; ben gaan slapen en nu vanochtend, nadat ik dus niets veranderd heb, werkt het allemaal weer normaal.
Aan wie ligt het nu?
Heeft het toch te maken met mijn hub?
Hoe kan het dan dat het nu wel gewoon werkt?
Snap er niets meer van ...
Iemand?
Dordrecht, 3311 Com21 ...
P.S. Heb al zo'n 7 jaar Chello Classic, maar zit er zo langzamerhand wel aan te denken om over te stappen ...
Gisteravond was het opeens gebeurd met mijn internetverbinding van mijn laptop.
Zag dat het ipadres 169 was en ben opnieuw opgestart en heb mijn Com21 modem aan- en uitgedaan, firewall uitgezet.
Hielp niet ...
Mijn laptop boven opgestart, precies hetzelfde probleem.
Helpdesk gebeld, het zou aan mij liggen, er was geen storing.
Ik zei tegen ze dat bij de (testservice) postcode-check van Chello zelf de downloadsnelheid in mijn postcodegebied bij de 1MB test maar 296.2 Kbit/sec is en dus best brak.
Vonden ze zelf ook wel wat sloom, maar wisten nergens van verder.
Ik heb de hele dag gisteren geen problemen gehad (behalve de brakke snelheid dan) en opeens was het gedaan met mijn verbinding.
Mijn 2 laptops hangen rechtstreeks aan een hub maar heb ze nooit alletwee tegelijk aan.
Ik toch denken dat het aan de kabels en/of hub lag; ben gaan slapen en nu vanochtend, nadat ik dus niets veranderd heb, werkt het allemaal weer normaal.
Aan wie ligt het nu?
Heeft het toch te maken met mijn hub?
Hoe kan het dan dat het nu wel gewoon werkt?
Snap er niets meer van ...
Iemand?

Dordrecht, 3311 Com21 ...
P.S. Heb al zo'n 7 jaar Chello Classic, maar zit er zo langzamerhand wel aan te denken om over te stappen ...
