• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

iPad gebruikers zijn het slimst

Tuurlijk hun wel, slaat weer nergens op, laten zie dat geld lekker ergens anders insteken inplaats van die domme onderzoeken waar niemand wat aan heeft.
 
Waar niemand wat aan heeft?

Je zal maar een iPad hebben! :laugh: :laugh:
 
https://blogs.techrepublic.com.com/10things/?p=1955&tag=nl.e101

Stof tot nadenken voor onze pientere iPad bezitters. 8)
 
jtech zei:
https://blogs.techrepublic.com.com/10things/?p=1955&tag=nl.e101

Stof tot nadenken voor onze pientere iPad bezitters. 8)

Ik heb hem gelezen en moet eerlijk zeggen dat de meeste punten die aangeroerd worden wel gewoon persoonlijke meningen zijn.
-Ze vind hem te groot.
-Ze vind hem te zwaar.
-Ze wil perse het geheugen kunnen uitbreiden.
- De iPad is niet geschikt voor haar specifieke mobiele telco.
- Ze mist de mogelijkheid voor Flash-websites
-Ze vind het onhandig typen
-Ze wil niet de App Store moeten gebruiken

De overige drie punten zijn wel van technische aard.
- Ze wil een goede gebruiksduur van de batterij (waarbij ze zelf aangeeft dat die van de Galaxy Tab toch 30% minder is dan de iPad)
- Ze wil 1 of 2 camera's (nu mijn persoonlijke mening: als ik kan Skypen is het fijn dat je me horen kunt, maar zien hoeft voor mij niet perse)
- Ze geeft de voorkeur aan BlueTooth in de smaak 3.0 boven 2.1 (Hoeveel randapparatuur is al 3.0? Erg weinig. Tegen de tijd dat de iPad2 er is, zal er meer zijn, en wie weet heeft de iPad dan ook 3.0?)

Kortom, als ik die blog lees, dan bekruipt mij nu niet bepaald het gevoel: "Oh mijn hemel, ze heeft volkomen gelijk, dat ik dat niet eerder gezien heb!".
Ik vind eerder dat deze dame niet van tevoren haar onderzoek goed heeft uitgevoerd alvorens tot aankoop van de iPad over te gaan. Ze heeft nu plots 10 bezwaren tegen de iPad, maar geen van deze 10 zijn nieuwtjes, alles was al bekend, zelfs al voor de iPad gereleased werd.
Misschien had ze zelf eens wat blogs en reviews moeten lezen voor ze besloot een ipad te kopen?
 
jtech zei:
https://blogs.techrepublic.com.com/10things/?p=1955&tag=nl.e101

Stof tot nadenken voor onze pientere iPad bezitters. 8)

Met ieder ding wat de mens maakt zijn er pro's en contra's. Zo ok met een IPad ;)
 
Zoals het eerste onderzoek al aantoont; als je een iPad niets vind dan is je IQ ook lager ;-)
Nu kan het altijd nog erger uiteraard want wacht maar totdat de eerste WP7 tablets gaan verschijnen.
 
Terug
Bovenaan