Hallo allemaal,
mijn naam is Dirk en ik ben sinds vorig jaar (zakelijke) klant bij Ziggo. Tot nu toe eigenlijk best tevreden, maar sinds vorige week zaterdag is het IP adres van mijn eigen website (188.165.248.183) geblokkeerd. Ik kan de site niet meer openen en heb ook geen toegang meer tot de mailserver.
Wat heb ik al gedaan:
- Ziggo klantenservice gemaild (2x) - geen reactie
- Ziggo klantenservice gebeld - hebben geen idee
- Firewall en antivirus software gecontroleerd - alles ok
Ik heb een Cisco EPC3925 modem. Een modem reset helpt niet - ook niet een reset van 12 uur.
Mobiel via 3G van KPN en ook via XS4All is mijn site gewoon te openen en te gebruiken. Het probleem doet zich alleen binnenshuis voor, op alle computers (3), die allemaal met verschillende antivirus software / firewalls uitgerust zijn. Hieruit concludeer ik dat het probleem bij Ziggo zit.
Als iemand hier een idee heeft wat het probleem en de oplossing ervan kunnen zijn, graag! Het begint nu echt tijd en geld te kosten
Groeten,
Dirk
mijn naam is Dirk en ik ben sinds vorig jaar (zakelijke) klant bij Ziggo. Tot nu toe eigenlijk best tevreden, maar sinds vorige week zaterdag is het IP adres van mijn eigen website (188.165.248.183) geblokkeerd. Ik kan de site niet meer openen en heb ook geen toegang meer tot de mailserver.
Wat heb ik al gedaan:
- Ziggo klantenservice gemaild (2x) - geen reactie
- Ziggo klantenservice gebeld - hebben geen idee
- Firewall en antivirus software gecontroleerd - alles ok
Ik heb een Cisco EPC3925 modem. Een modem reset helpt niet - ook niet een reset van 12 uur.
Mobiel via 3G van KPN en ook via XS4All is mijn site gewoon te openen en te gebruiken. Het probleem doet zich alleen binnenshuis voor, op alle computers (3), die allemaal met verschillende antivirus software / firewalls uitgerust zijn. Hieruit concludeer ik dat het probleem bij Ziggo zit.
Als iemand hier een idee heeft wat het probleem en de oplossing ervan kunnen zijn, graag! Het begint nu echt tijd en geld te kosten

Groeten,
Dirk