Hallo, als welkome aanvulling op
https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=42641
is er een andere oorzaak aan te wijzen wanneer je eigen zakelijke website is geblokkeerd. Je webhoster heeft een blocklist die jouw eigen ip adres als een mogelijke hacker beschouwt en je adres dan automatisch blokkeert. Via watismijnip.nl kun je je ip adres aan je webhoster doorgeven, die het vervolgens van de blocklist afhaalt.
In dit geval ligt de oorzaak dus helemaal niet bij je Ziggo-modem!
Ik heb op één dag 4 keer naar de klantenservice gebeld, waarvan een keer naar Ziggo-plus (65ct/minuut, 0900-1876, ze zeggen dat je niet hoeft te betalen wanneer het probleem niet wordt opgelost maar je kunt toch maar beter een ziggo-contactformulier aanvragen om problemen te vermijden).
Pas bij het 4e gesprek bij de "gewone" klantenservice kwam via een kundige dame (die zelf webhoster is geweest) met genoemde optie naar voren en dat was inderdaad correct!:frons:
https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=42641
is er een andere oorzaak aan te wijzen wanneer je eigen zakelijke website is geblokkeerd. Je webhoster heeft een blocklist die jouw eigen ip adres als een mogelijke hacker beschouwt en je adres dan automatisch blokkeert. Via watismijnip.nl kun je je ip adres aan je webhoster doorgeven, die het vervolgens van de blocklist afhaalt.
In dit geval ligt de oorzaak dus helemaal niet bij je Ziggo-modem!
Ik heb op één dag 4 keer naar de klantenservice gebeld, waarvan een keer naar Ziggo-plus (65ct/minuut, 0900-1876, ze zeggen dat je niet hoeft te betalen wanneer het probleem niet wordt opgelost maar je kunt toch maar beter een ziggo-contactformulier aanvragen om problemen te vermijden).
Pas bij het 4e gesprek bij de "gewone" klantenservice kwam via een kundige dame (die zelf webhoster is geweest) met genoemde optie naar voren en dat was inderdaad correct!:frons: