I
ikkeenjij
hallo vandaag mijn nieuwe modem geactiveerd en werkend gerkregen met mijn router de wnb2000 van netgaer
enigste probleem is dat mijn router elke keer mijn laptop bedraad/draadloos en mijn desktop elke keer een ander ipadres krijgen dat is lastig omdat ik 2 poorten open wil hebben voor iets maar omdat de router telkens een ander ip adres geeft kloppen steeds de poorten niet meer hoe kan ik het goed instellen dat de ipadressen hetzelfde blijft zodat ik die open poorten kan gebruiken
enigste probleem is dat mijn router elke keer mijn laptop bedraad/draadloos en mijn desktop elke keer een ander ipadres krijgen dat is lastig omdat ik 2 poorten open wil hebben voor iets maar omdat de router telkens een ander ip adres geeft kloppen steeds de poorten niet meer hoe kan ik het goed instellen dat de ipadressen hetzelfde blijft zodat ik die open poorten kan gebruiken
Verder klopt je verhaal helemaal.