J
Jean
Eredivisie-live is in de lucht. De beeldkwaliteit is in orde zijn maar de vormgeving ?
Een logo linksboven, de stand rechtsboven en nog een logo rechtsonderin. Dit is toch teveel van het goede en mij lijkt dan ook dat dit teveel zal afleiden. (mij wel in elk geval)
Vinden jullie dit ook en zou er een manier zijn om enige feedback te geven naar de zender toe ?(via UPC)
Een logo linksboven, de stand rechtsboven en nog een logo rechtsonderin. Dit is toch teveel van het goede en mij lijkt dan ook dat dit teveel zal afleiden. (mij wel in elk geval)
Vinden jullie dit ook en zou er een manier zijn om enige feedback te geven naar de zender toe ?(via UPC)