• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Invloed op vormgeving eredivisie-live

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Jean
  • Startdatum Startdatum
J

Jean

Eredivisie-live is in de lucht. De beeldkwaliteit is in orde zijn maar de vormgeving ?
Een logo linksboven, de stand rechtsboven en nog een logo rechtsonderin. Dit is toch teveel van het goede en mij lijkt dan ook dat dit teveel zal afleiden. (mij wel in elk geval)
Vinden jullie dit ook en zou er een manier zijn om enige feedback te geven naar de zender toe ?(via UPC)
 
Mwa storend vind ik het niet. Bij Formule 1 staat het F1 logo ook constant in beeld.
Het is nu eenmaal het Eredivisie watermerk..
 
Rivanov zei:
Mwa storend vind ik het niet. Bij Formule 1 staat het F1 logo ook constant in beeld.
Het is nu eenmaal het Eredivisie watermerk..
1 logo /watermerk is ook niet zo storend, maar de combinatie met het zenderlogo linksboven en de stand /tijd rechtsboven is teveel. Geen idee of er bij het F1 ook gebruik wordt gemaakt van de drie plaatsen in het scherm ?
 
knuffa zei:
Denk ook dat als je dit zou willen doen je dan bij Eredivisie Live moet zijn en niet bij UPC.

Dat begrijp ik, maar probeer ervaringen te toetsen/peilen via deze manier .En wij zijn nu eenmaal UPC gebruikers.
 
Jean zei:
1 logo /watermerk is ook niet zo storend, maar de combinatie met het zenderlogo linksboven en de stand /tijd rechtsboven is teveel. Geen idee of er bij het F1 ook gebruik wordt gemaakt van de drie plaatsen in het scherm ?

Bij Formule 1 heb je linksboven het RTL logo, in het midden de aantal rondes van de race en rechtsonder het F1 logo.
 
Ach, bij de samenvatting op nederland 3 :
links bovenin logo nos, rechtsboven eerst de stand , daarna nog het nederand3 logo, dan nog rechtsonderin het eredivisie-watermerk.....


pffffff
 
Ik ben allang blij dat de logo's rechtsonder en linksboven doorschijnende zijn, en niet van die knallende felle kleuren zoals je tegenwoordig steeds vaker ziet.
 
Bij Willem 2-Ajax nu het logo rechtsonderin wat minder wit gemaakt, nu uiteindelijk bijna onzichtbaar . Het lijkt echter nu een soort vlek. Ik denk dat het best het logo af en toe in beeld gebracht moet worden bij spelonderbrekingen. Links boven zenderlogo en rechtsboven stand is voldoende.
 
Terug
Bovenaan