- Berichten
- 196
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Hoi,
Vanavond heb ik nogal veel problemen met mijn internetverbinding. Om de 5 min. wordt de verbinding verbroken. Ik heb het modem gereset, router gereset en mijn pc rechtstreeks op de pc aangesloten maar niets werkt. Begin er hevig van te balen.
Zijn er mensen in de regio Spijkenisse ( 3206 ) met hetzelfde probleem?. Is er soms een storing bij UPC in deze regio?
( Gauw het bericht posten voordat ik er weer afgedonderd wordt
)
Vanavond heb ik nogal veel problemen met mijn internetverbinding. Om de 5 min. wordt de verbinding verbroken. Ik heb het modem gereset, router gereset en mijn pc rechtstreeks op de pc aangesloten maar niets werkt. Begin er hevig van te balen.
Zijn er mensen in de regio Spijkenisse ( 3206 ) met hetzelfde probleem?. Is er soms een storing bij UPC in deze regio?
( Gauw het bericht posten voordat ik er weer afgedonderd wordt
)

