C
Caspar05
Op gezette tijden heb ik probleem met mijn internetverbinding waar tot nog toe niets tegen geholpen heeft:
Ik heb dus internet via Multikabel en dan gebeurt het dat op een gegeven moment de verbinding a.h.w. blijft hangen/"bevriest": de verbinding blijft wel in stand, maar er worden geen websites meer opgebouwd. "lichtere" toepassingen zoals MSN of IRC-chat lukken vaak nog wel.
Het vreemde hierbij is dat er een soort patroon is in de zin dat de verbinding er aanvankelijk zeg 50 minuten na het opstarten van de PC mee ophoudt en dan elke dag steeds een stukje eerder, totdat het op een dag al na 5 minuten over is. En daarna duurt de verbinding steeds weer een stukje langer totdat hij op een gegeven moment weer volledig werkt...
Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen...??
Ik heb dus internet via Multikabel en dan gebeurt het dat op een gegeven moment de verbinding a.h.w. blijft hangen/"bevriest": de verbinding blijft wel in stand, maar er worden geen websites meer opgebouwd. "lichtere" toepassingen zoals MSN of IRC-chat lukken vaak nog wel.
Het vreemde hierbij is dat er een soort patroon is in de zin dat de verbinding er aanvankelijk zeg 50 minuten na het opstarten van de PC mee ophoudt en dan elke dag steeds een stukje eerder, totdat het op een dag al na 5 minuten over is. En daarna duurt de verbinding steeds weer een stukje langer totdat hij op een gegeven moment weer volledig werkt...
Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen...??
kunnen we daar eerst mee aan de gang gaan, dan kijken we waar het schip strand.