• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Internetsnelheid is verhoogd.... 5 maanden geleden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
1.317
Kreeg gisteren dit mailtje van Ziggo:


Uw internetsnelheid is verhoogd.
Beste xxxxxxxxx,

We hebben uw internetsnelheid weer verhoogd. Dat doen we regelmatig. We willen u namelijk graag het beste bieden.

- Uw downloadsnelheid is verhoogd van 30 Mbit/s naar 40 Mbit/s
- Uw uploadsnelheid is verhoogd van 3 Mbit/s naar 4 Mbit/s
De nieuwe, nóg hogere internetsnelheid is automatisch voor u doorgevoerd. Zo kunt u zorgeloos met meerdere apparaten online. En bijvoorbeeld tegelijkertijd muziek streamen en online spelletjes spelen.

Tweakers AwardsZiggo beste Internetprovider
Hét bewijs dat u goed zit met uw internetverbinding werd weer geleverd. Ziggo werd dit jaar door Tweakers.net voor de 5e keer op rij verkozen tot Beste Internetprovider van Nederland. En recent onderzoek door TNO toonde aan dat ons netwerk nog minimaal 50x sneller kan! Bij Ziggo zit u dus goed. Nu en in de toekomst. Een fijn idee!

Veel internetplezier!

Hans Blom
Directeur Consumentenmarkt


Is het internet zo langzaam bij Ziggo dat ik hem pas nu binnenkrijg? Doe 40/4 had ik namelijk al op 9 april toen het werd doorgevoerd. :schater:
 
Ja lol :grin: ik kreeg dit e-mailtje gisteren ook binnen, zag in eerste instantie op mijn telefoon alleen de header "Uw internet snelheid is weer verhoogd" ik dacht hé Ziggo goed bezig dus niet was het een e-mail bericht wat ik 6 maanden geleden had moeten ontvangen, gaat goed daar....:thumb up:..:cry:
 
Is het internet zo langzaam bij Ziggo dat ik hem pas nu binnenkrijg? Doe 40/4 had ik namelijk al op 9 april toen het werd doorgevoerd. :schater:

Je had die snelheid toen al omdat je zelf je modem opnieuw hebt laten opstarten. Ik denk dat nu alle modems geforceerd opnieuw gestart zijn zodat alle klanten met dit abonnement nu de hogere snelheid hebben. Maar het is inderdaad een beetje mosterd na de maaltijd voor de mensen die hier al enige (...) tijd achter zijn. :?
 
Kreeg gisteren dit mailtje van Ziggo:


Uw internetsnelheid is verhoogd.
Beste xxxxxxxxx,

We hebben uw internetsnelheid weer verhoogd. Dat doen we regelmatig. We willen u namelijk graag het beste bieden.

- Uw downloadsnelheid is verhoogd van 30 Mbit/s naar 40 Mbit/s
- Uw uploadsnelheid is verhoogd van 3 Mbit/s naar 4 Mbit/s
De nieuwe, nóg hogere internetsnelheid is automatisch voor u doorgevoerd. Zo kunt u zorgeloos met meerdere apparaten online. En bijvoorbeeld tegelijkertijd muziek streamen en online spelletjes spelen.

Tweakers AwardsZiggo beste Internetprovider
Hét bewijs dat u goed zit met uw internetverbinding werd weer geleverd. Ziggo werd dit jaar door Tweakers.net voor de 5e keer op rij verkozen tot Beste Internetprovider van Nederland. En recent onderzoek door TNO toonde aan dat ons netwerk nog minimaal 50x sneller kan! Bij Ziggo zit u dus goed. Nu en in de toekomst. Een fijn idee!

Veel internetplezier!

Hans Blom
Directeur Consumentenmarkt


Is het internet zo langzaam bij Ziggo dat ik hem pas nu binnenkrijg? Doe 40/4 had ik namelijk al op 9 april toen het werd doorgevoerd. :schater:
Kreeg deze mail ook, terwijl ik de snelheid al maanden heb :schater:

Met vriendelijke groet Richard.
 
Zelf heb ik die mail ook gekregen.., alleen merk ik er nog niet zoveel van. Ik heb een Ziggo complete alles in 1 pakket en zou dus 120Mbit moeten hebben..,

4639331777.png
 
Via Wi-Fi, wij hebben een Netgear NDR3700

Wifi staat 'los' van de snelheid die Ziggo levert. Bij wifi ben je van wat (buitenstaande) factoren afhankelijk hoe je snelheid daar over is (juiste kanaal, 2.4 of 5Ghz, gebruikte apparaat enzovoort).
 
Welke snelheid haal je als een PC bekabeld rechtstreeks aansluit op het Ziggo modem?
 
Zal het binnenkort even testen met iemand anders zijn laptop. (Mijn Macbook heeft een ethernet poort ;-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan