- Berichten
- 1.317
Kreeg gisteren dit mailtje van Ziggo:
Uw internetsnelheid is verhoogd.
Beste xxxxxxxxx,
We hebben uw internetsnelheid weer verhoogd. Dat doen we regelmatig. We willen u namelijk graag het beste bieden.
- Uw downloadsnelheid is verhoogd van 30 Mbit/s naar 40 Mbit/s
- Uw uploadsnelheid is verhoogd van 3 Mbit/s naar 4 Mbit/s
De nieuwe, nóg hogere internetsnelheid is automatisch voor u doorgevoerd. Zo kunt u zorgeloos met meerdere apparaten online. En bijvoorbeeld tegelijkertijd muziek streamen en online spelletjes spelen.
Tweakers AwardsZiggo beste Internetprovider
Hét bewijs dat u goed zit met uw internetverbinding werd weer geleverd. Ziggo werd dit jaar door Tweakers.net voor de 5e keer op rij verkozen tot Beste Internetprovider van Nederland. En recent onderzoek door TNO toonde aan dat ons netwerk nog minimaal 50x sneller kan! Bij Ziggo zit u dus goed. Nu en in de toekomst. Een fijn idee!
Veel internetplezier!
Hans Blom
Directeur Consumentenmarkt
Is het internet zo langzaam bij Ziggo dat ik hem pas nu binnenkrijg? Doe 40/4 had ik namelijk al op 9 april toen het werd doorgevoerd. :schater:
Uw internetsnelheid is verhoogd.
Beste xxxxxxxxx,
We hebben uw internetsnelheid weer verhoogd. Dat doen we regelmatig. We willen u namelijk graag het beste bieden.
- Uw downloadsnelheid is verhoogd van 30 Mbit/s naar 40 Mbit/s
- Uw uploadsnelheid is verhoogd van 3 Mbit/s naar 4 Mbit/s
De nieuwe, nóg hogere internetsnelheid is automatisch voor u doorgevoerd. Zo kunt u zorgeloos met meerdere apparaten online. En bijvoorbeeld tegelijkertijd muziek streamen en online spelletjes spelen.
Tweakers AwardsZiggo beste Internetprovider
Hét bewijs dat u goed zit met uw internetverbinding werd weer geleverd. Ziggo werd dit jaar door Tweakers.net voor de 5e keer op rij verkozen tot Beste Internetprovider van Nederland. En recent onderzoek door TNO toonde aan dat ons netwerk nog minimaal 50x sneller kan! Bij Ziggo zit u dus goed. Nu en in de toekomst. Een fijn idee!
Veel internetplezier!
Hans Blom
Directeur Consumentenmarkt
Is het internet zo langzaam bij Ziggo dat ik hem pas nu binnenkrijg? Doe 40/4 had ik namelijk al op 9 april toen het werd doorgevoerd. :schater:
ik kreeg dit e-mailtje gisteren ook binnen, zag in eerste instantie op mijn telefoon alleen de header "Uw internet snelheid is weer verhoogd" ik dacht hé Ziggo goed bezig dus niet was het een e-mail bericht wat ik 6 maanden geleden had moeten ontvangen, gaat goed daar....:thumb up:..:cry: