S
Scorpion2k
Goedendag,
Ik hielp een vriend van mij vandaag om een abonnement uit te zoeken bij Ziggo en zo kwam ik er achter dat bij Alles-in-1-plus een 60mbit internetconnectie zit.
Dit abonnement heb ik zelf al erg lang, maar haal nooit meer dan 22 mbit down en 3.8mbit upload. Blijkbaar zit ik op 1/3 van de snelheid die ik zou moeten kunnen ontvangen.
Mijn thuis situatie is als volgt:
Ik heb een Motorola SBV5121E modem anderhalve meter van de aansluiting van het huis.
Een halve meter UTP naar mijn router (Cisco E2000) en vervolgens 5 meter UTP naar mijn PC. De netwerksnelheden liggen veel hoger dus met de bedrading mankeert niks.
Hebben jullie een suggestie? Ik heb de speedtest van Ziggo verschillende keren uitgevoerd en haal telkens 22 a 23 mbit met een upload van 3.8. Dit haal ik ook op speedtest.net en speedtest.nl. Deze snelheid is al een jaar stabiel.
Kan ik iets aanpassen waardoor ik de maximale snelheid kan halen die bij het abonnement hoort? Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.
Ik hielp een vriend van mij vandaag om een abonnement uit te zoeken bij Ziggo en zo kwam ik er achter dat bij Alles-in-1-plus een 60mbit internetconnectie zit.
Dit abonnement heb ik zelf al erg lang, maar haal nooit meer dan 22 mbit down en 3.8mbit upload. Blijkbaar zit ik op 1/3 van de snelheid die ik zou moeten kunnen ontvangen.
Mijn thuis situatie is als volgt:
Ik heb een Motorola SBV5121E modem anderhalve meter van de aansluiting van het huis.
Een halve meter UTP naar mijn router (Cisco E2000) en vervolgens 5 meter UTP naar mijn PC. De netwerksnelheden liggen veel hoger dus met de bedrading mankeert niks.
Hebben jullie een suggestie? Ik heb de speedtest van Ziggo verschillende keren uitgevoerd en haal telkens 22 a 23 mbit met een upload van 3.8. Dit haal ik ook op speedtest.net en speedtest.nl. Deze snelheid is al een jaar stabiel.
Kan ik iets aanpassen waardoor ik de maximale snelheid kan halen die bij het abonnement hoort? Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.
.
:thumb up: