- Berichten
- 341
- Internet
- KPN
Goiemiddag,
Kan iemand mij uitleggen hoe het kan dat wanneer ik via internet naar een spaanse zender luister
ik ineens wordt gestoord door reclames van een NL supermarkt,
Het is net alsof er op dat station wordt ingebroken want de kwaliteit is best slecht in vergelijking met de zender zelf.
Zijn we dan nergens meer veilig voor die niet aflatende stroom vam aan irritante ....reclames? Of is er wat anders aan de hand?
Wie o wie?
Kan iemand mij uitleggen hoe het kan dat wanneer ik via internet naar een spaanse zender luister
ik ineens wordt gestoord door reclames van een NL supermarkt,
Het is net alsof er op dat station wordt ingebroken want de kwaliteit is best slecht in vergelijking met de zender zelf.
Zijn we dan nergens meer veilig voor die niet aflatende stroom vam aan irritante ....reclames? Of is er wat anders aan de hand?
Wie o wie?