• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Internetradio

Berichten
341
Internet
  1. KPN
Goiemiddag,
Kan iemand mij uitleggen hoe het kan dat wanneer ik via internet naar een spaanse zender luister
ik ineens wordt gestoord door reclames van een NL supermarkt,

Het is net alsof er op dat station wordt ingebroken want de kwaliteit is best slecht in vergelijking met de zender zelf.

Zijn we dan nergens meer veilig voor die niet aflatende stroom vam aan irritante ....reclames? Of is er wat anders aan de hand?

Wie o wie?
 
Misschien hetzelfde systeem als b.v. met CNN. Daar krijg je soms ook Nederlandse reclame. Dat is dan een soort regionaal venster. Wellicht dat het Spaanse station dat ook doet o.b.v. je IP-adres.
 
Wellicht dat het Spaanse station dat ook doet o.b.v. je IP-adres.

Lijkt mij dat die zender daar geen belang bij heeft. Want hun eigen reclames zijn op Spanje gericht, meer specifiek op Canarische Eilanden.
 
Vermoedelijk is er een of andere bedrijf waar een radiozender dit mee kan regelen zodat ze meer reclame inkomsten krijgen uit veel verschillende landen.
 
Ja dat hadden wij in frankrijk met internet radio via de smartphone. NL zenders die franse reclame uitzonden. Zelfde principe.
 
Lijkt mij dat die zender daar geen belang bij heeft. Want hun eigen reclames zijn op Spanje gericht, meer specifiek op Canarische Eilanden.

Gaat het misschien om HollandFM906? Dat is een Nederlandse zender op Gran Canaria en heeft dus ook Nederlandse reclame (wat gericht is op Gran Canaria)
 
Nee, het gaat om Los Cuarenta, Los 40.Bij IGR geen last van.
 
Terug
Bovenaan