• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Internetkaart kapot

O

omafia

Bij een kennis van mijn is zijn internetkaart kapot.

Hij heeft zelf naar Amerika moeten bellen, moet hem nu opsturen en dat duurt ongeveer 20 dagen.

Dat is toch niet normaal, waarom vervang chello die kaart niet gewoon.

En moet hij nu ook gewoon die 20 dagen zijn abonnement door betalen??
 
Klinkt als een blabla verhaal, je kan zelf die netwerkkaart vervangen. En volgens mij zijn er miljoenen op voorraad in nederland :)
 
Hmz.

Nieuw netwerk kaartje aanschaffen, zou ik zeggen.

Netwerk kaart is overigens eigendom van de abbonnee, dus lijkt het mij dat de abbonnee zelf een nieuwe dient aan te schaffen.

Kan het fout hebben natuurlijk.
 
Als je netwerkkaart kapot is >:(, kan je hem zelf vervangen. Als je een Com21 hebt kan je weer internetten en als je terayon of motorola hebt moet je eerst je MAC-adres doorgeven aan de helpdesk...
(Als je dit wilt voorkomen moet je voordat je de kappotte kaart eruit haalt eerst je IP releasen, maar er is kans dat dat met een defecte kaart niet wil :()
 
8)
Gelukkig hebben we hier in nederland een consumentenwet, daarin staat dat de fabrikant, al dan niet via de leverancier, een werkend product moet leveren en dat de fabrikant gedurenede een bepaalde periode garantie dient te geven (bij een netwerkkaart van 3com zal dat wel een jaar of 2 zijn) Dus bel Chello en zeg dat je netwerkkaart stuk is en ze komen um ruilen.... Dat is wat er gebeurd en hoort te gebeuren.. Als ze zo'n lul verhaal als eerder in de thread geven kun je gewoon een mailtje sturen met een klacht... De eerste lijn van Chello support mag (kan) zoiets niet eens zeggen lijkt me... dus een klacht lijkt me dan op zijn plaats.. Maar zoals gezegd, ik denk niet dat het zover komt... Misschien kan onze Chello man iets meer over zeggen? ;D
8)
 
en het bleef erg stil... zelf een nieuwe netwerkkaart plaatsen lijkt mij de beste oplossing.
 
Terug
Bovenaan