M
Melv_
Ik heb op dit forum rondgekeken en zag dat het probleem vaker voor kwam. Alleen kon het toen opgelost worden door de https://prov.upc.nl te gebruiken.
Dit probleem staat ook gepost op: https://quickfix.chello.nl/forum/topic.asp?TOPIC_ID=1439. Misschien dat jullie wat nieuwe inzichten kunnen geven hoe ik het probleem kan oplossen.
Ik zal mijn probleem even samenvatten: Sinds het aansluiten van het Arris TM502B modem haal ik maar een snelheid van rond de 40-45kb/s. Ik heb hierover met de helpdesk gebeld (6x) en hier kwam inderdaad steeds uit dat het modem niet goed aangemeld werd en het oude modem er nog in stond daardoor zat ik op de telefonie te internetten (zoals ik ook hier gelezen heb).
Ik heb nu echt heel vaak mijn modem opnieuw aangemeld via https://prov.upc.nl of https://62.179.105.77 (waar alle gegevens goed ingesteld staan) maar dit mocht tot nu toe niet baten. Ik heb ook tijdelijk mijn router er tussen uitgehaald maar ook dit helpt niet. Volgens de eerste medewerker waar ik mee sprak moest de interne helpdesk van UPC het oude modem uit het systeem gooien en moest ik de nieuwe aanmelden. Dit zou de volgende dag opgelost zijn, niet dus...
Nu werd ik gisteren teruggebeld door een medewerkster (na 3x de belofte dat ik teruggebeld zou worden) dat het oude modem uit het systeem was (4 dagen!!) en hebben we samen het aanmeld proces doorgelopen. Helaas hielp dit weer niets en ging ze even navraag doen.
Toen ze terugkwam vertelde ze dat het een algemeen probleem is voor mensen die pas overgestapt zijn naar de telefonie dienst van UPC. En omdat het dus een algemeen probleem was zou het een zeer hoge prioriteit krijgen. Het zou die dag nog opgelost worden of die dag erna (vandaag). :'(
In iedergeval is het nu nog niet opgelost en heb ik er echt geen vertrouwen meer in. Daarom wil ik hier even vragen of er meer mensen zijn met dit probleem en het inderdaad waar is dat er veel mensen met dit probleem zitten. En of jullie misschien nog ideeen/suggesties hebben wat ik kan proberen. :-[
Melvin.
Dit probleem staat ook gepost op: https://quickfix.chello.nl/forum/topic.asp?TOPIC_ID=1439. Misschien dat jullie wat nieuwe inzichten kunnen geven hoe ik het probleem kan oplossen.

Ik zal mijn probleem even samenvatten: Sinds het aansluiten van het Arris TM502B modem haal ik maar een snelheid van rond de 40-45kb/s. Ik heb hierover met de helpdesk gebeld (6x) en hier kwam inderdaad steeds uit dat het modem niet goed aangemeld werd en het oude modem er nog in stond daardoor zat ik op de telefonie te internetten (zoals ik ook hier gelezen heb).
Ik heb nu echt heel vaak mijn modem opnieuw aangemeld via https://prov.upc.nl of https://62.179.105.77 (waar alle gegevens goed ingesteld staan) maar dit mocht tot nu toe niet baten. Ik heb ook tijdelijk mijn router er tussen uitgehaald maar ook dit helpt niet. Volgens de eerste medewerker waar ik mee sprak moest de interne helpdesk van UPC het oude modem uit het systeem gooien en moest ik de nieuwe aanmelden. Dit zou de volgende dag opgelost zijn, niet dus...

Nu werd ik gisteren teruggebeld door een medewerkster (na 3x de belofte dat ik teruggebeld zou worden) dat het oude modem uit het systeem was (4 dagen!!) en hebben we samen het aanmeld proces doorgelopen. Helaas hielp dit weer niets en ging ze even navraag doen.

Toen ze terugkwam vertelde ze dat het een algemeen probleem is voor mensen die pas overgestapt zijn naar de telefonie dienst van UPC. En omdat het dus een algemeen probleem was zou het een zeer hoge prioriteit krijgen. Het zou die dag nog opgelost worden of die dag erna (vandaag). :'(
In iedergeval is het nu nog niet opgelost en heb ik er echt geen vertrouwen meer in. Daarom wil ik hier even vragen of er meer mensen zijn met dit probleem en het inderdaad waar is dat er veel mensen met dit probleem zitten. En of jullie misschien nog ideeen/suggesties hebben wat ik kan proberen. :-[
Melvin.