B
Barry!
Goeie middag,
Heb een beetje vaag probleem met me internet verbinding en misschien weet iemand hier een oplossing of oorzaak?! Heb al meedere keren met de helpdesk gebeld maar dat schiet niet op, krijg alleen maar te horen dat ik moet wachten en dat ze druk bezig zijn.
Ik heb nu al 2 weken geen toegang meer tot de newsserver en de site van multikabel en quicknet. Ook werken de service sites niet. Ik kan verder perfect serven en overal komen behalve als het iets te maken heeft met quicknet of multikabel.
Volgens mij is mijn modem nu al 5 keer gereset maar ik kan het niet aan de man brengen dat het signaal goed is maar dat mijn IP niet wordt geaccepteerd door quicknet/multikabel onderdelen.
Ik woon in tuitjenhorn(op dit moment zit ik er niet want anders had ik ook niet op dit forum kunnen komen) waar mijn broer ook woont. Hij heeft precies hetzelfde probleem.
Onze Ip adressen beginnen met 82. Zodra ik een proxy invoer(even via rusland) krijg ik weer verbinding met quicknet en multikabel onderdelen. Dit is natuurlijk niet de oplossing want het gaat enorm traag.
Het lijkt wel of iedereen met IP 82.enz geblokkeerd staat ofzo?
Drie weken terug toen mijn verbinding met de newsserver nog goed was kreeg ik opeens regelmatig de melding dat ik teveel lijnen open had staan. Dit terwijl ik er maar twee in gebruik had wat heel normaal is. Een week later was het dus helemaal gebeurd, en tot nu heb ik geen bitje meer kunnen downloaden.
Barry
Heb een beetje vaag probleem met me internet verbinding en misschien weet iemand hier een oplossing of oorzaak?! Heb al meedere keren met de helpdesk gebeld maar dat schiet niet op, krijg alleen maar te horen dat ik moet wachten en dat ze druk bezig zijn.
Ik heb nu al 2 weken geen toegang meer tot de newsserver en de site van multikabel en quicknet. Ook werken de service sites niet. Ik kan verder perfect serven en overal komen behalve als het iets te maken heeft met quicknet of multikabel.
Volgens mij is mijn modem nu al 5 keer gereset maar ik kan het niet aan de man brengen dat het signaal goed is maar dat mijn IP niet wordt geaccepteerd door quicknet/multikabel onderdelen.
Ik woon in tuitjenhorn(op dit moment zit ik er niet want anders had ik ook niet op dit forum kunnen komen) waar mijn broer ook woont. Hij heeft precies hetzelfde probleem.
Onze Ip adressen beginnen met 82. Zodra ik een proxy invoer(even via rusland) krijg ik weer verbinding met quicknet en multikabel onderdelen. Dit is natuurlijk niet de oplossing want het gaat enorm traag.
Het lijkt wel of iedereen met IP 82.enz geblokkeerd staat ofzo?
Drie weken terug toen mijn verbinding met de newsserver nog goed was kreeg ik opeens regelmatig de melding dat ik teveel lijnen open had staan. Dit terwijl ik er maar twee in gebruik had wat heel normaal is. Een week later was het dus helemaal gebeurd, en tot nu heb ik geen bitje meer kunnen downloaden.
Barry