M
mephisto
Hallo mensen,
Ik heb een HEEL erg k**** probleem.Mn internet ligt er gemiddeld 23 uur per dag uit en als ik dan eindelijk 5 minuten internet heb gaat het max 2 kilobytes per seconde
Ik heb dit nog nooit meegemaakt.Soms geeft hij (mn computer) ook aan dat mn netwerk-kabels niet zijn aangesloten terwijl alles erin zit.
Soms brand ook het lampje receive van mn Motorola Surfboard modem of het lampje Online,maar als ik dan de power stekker eruit haal en erweer in of de reset knop in druk dan doet ie het weer eventjes (4/10 x doet hij het dan)
Ik heb een Pentium 3 700mhz,10/100mbit Realtek NIC,WINXP,GEEN FIREWALLS,GEEN ANTI-VIRUS
De duplex mode staat op 10mbit half duplex
Ik zelfs al geprobeerd het kabelmodem te verwisselen met een kennis om te kijken of misschien het kabelmodem stuk was maar dit was ook niet het geval
Bij de klantenservice weten ze de oorsprong van het probleem niet en zou het binnen een aantal dagen (max 3 zeiden ze) verholpen moeten zijn door misschien een bug
Aangezien ik dit probleem al een aantal weken heb is dit dus niet het geval(chello wist hier geen andwoord op)
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen want dit is egt een groot probleem.Kan niet eens meer normaal mijn administratie over internet doen
THNX
Mephisto
Ik heb een HEEL erg k**** probleem.Mn internet ligt er gemiddeld 23 uur per dag uit en als ik dan eindelijk 5 minuten internet heb gaat het max 2 kilobytes per seconde
Ik heb dit nog nooit meegemaakt.Soms geeft hij (mn computer) ook aan dat mn netwerk-kabels niet zijn aangesloten terwijl alles erin zit.
Soms brand ook het lampje receive van mn Motorola Surfboard modem of het lampje Online,maar als ik dan de power stekker eruit haal en erweer in of de reset knop in druk dan doet ie het weer eventjes (4/10 x doet hij het dan)
Ik heb een Pentium 3 700mhz,10/100mbit Realtek NIC,WINXP,GEEN FIREWALLS,GEEN ANTI-VIRUS
De duplex mode staat op 10mbit half duplex
Ik zelfs al geprobeerd het kabelmodem te verwisselen met een kennis om te kijken of misschien het kabelmodem stuk was maar dit was ook niet het geval
Bij de klantenservice weten ze de oorsprong van het probleem niet en zou het binnen een aantal dagen (max 3 zeiden ze) verholpen moeten zijn door misschien een bug
Aangezien ik dit probleem al een aantal weken heb is dit dus niet het geval(chello wist hier geen andwoord op)
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen want dit is egt een groot probleem.Kan niet eens meer normaal mijn administratie over internet doen
THNX
Mephisto